اشتراک
واژه نویس
بدون نتیجه
نمایش همه نتایج
  • صفحه نخست
  • اجتماعی
  • اقتصادی
  • انرژی
  • بانک
  • بیمه
  • تکنولوژی
  • سیاسی
  • فرهنگی
  • هنری
  • ورزشی
  • صفحه نخست
  • اجتماعی
  • اقتصادی
  • انرژی
  • بانک
  • بیمه
  • تکنولوژی
  • سیاسی
  • فرهنگی
  • هنری
  • ورزشی
بدون نتیجه
نمایش همه نتایج
واژه نویس
بدون نتیجه
نمایش همه نتایج
خانه سایر اخبار ویژه

مشتری مداری رمز حرکت به پرداخت ملت در مسیر موفقیت

واژه نویس توسط واژه نویس
30 آذر 1402
در سایر اخبار ویژه
0 0
0
مشتری مداری رمز حرکت به پرداخت ملت در مسیر موفقیت

استفاده از روشهای متنوع و بکارگیری ظرفیت های تاثیرگذار باعث تحقق مشتری مداری و حرکت به پرداخت ملت در مسیر موفقیت شده است.

به گزارش واژه نویس به نقل از پول نیوز، رقابت در عرصه‌های گوناگون اقتصادی به اندازه‌ای اهمیت دارد که باید با روش‌های گوناگون بدنبال جلب رضایت مشتری بود تا جذب بیشتری صورت پذیرد و بتوان در عرصه رقابت رتبه قابل قبولی بدست آورد. مشتری مداری به اندازه‌ای اهمیت دارد که در کلاس‌های اقتصاد و کارآفرینی دانشگاه‌ها تدریس می‌شود. مشتری مداری در بخش تولید و خدمات با روش‌های متفاوتی انجام می‌شود. در عرصه تولید قیمت مناسب، کیفیت بالا و خدمات پس از فروش اهمیت بسیاری دارد که از سوی بسیاری از شرکت‌های تولیدی به صورت گسترده صورت می‌گیرد.

چالش شرکت‌های مالی

خبرهای مرتبط

اجلاس ملی تجلیل از مدیر شایسته سال

نخستین رویداد تخصصی کسب و کار بلاکچین

در عرصه خدمات چالش‌ها بسیار است و باید به روش‌های گوناگون بدنبال جلب و جذب مشتری بود. نیازشناسی در بخش خدمات اهمیت ویژه‌ای دارد و فعالان عرصه‌های گوناگون خدمات باید دایم بدنبال ارایه روش‌هایی باشند که بتواند خواسته‌های مشتریان را تامین کند. خدمات در بخش مالی با چالش‌های جدی تری رو به رو است. امکان سواستفاده بزرگترین چالش بخش مالی است به همین دلیل ارایه خدمات باید با دقت و ظرافت بالایی انجام شود. اما روش‌های دیگری نیز علاوه بر ارایه خدمات وجود دارد که باعث موفقیت بیشتر شرکت‌های خدماتی در عرصه مالی می‌شود.

جلب و جذب با جشنواره

یکی از روش‌هایی که می‌تواند به جلب و جذب مشتری منجر شود، برگزاری برنامه‌های انگیزشی است که جشنواره‌ها می‌تواند از مهمترین آن‌ها باشد. به همین دلیل شرکت به پرداخت ملت به پاس قدردانی و همراهی پذیرندگان پایانه فروشگاهی خود، تصمیم به برگزاری جشنواره بزرگی تحت عنوان ۱+۴۴ کرد. این جشنواره که با عنوان جشنواره ویژه پذیرندگان پایانه‌های فروشگاهی ۱+۴۴ در نظر گرفته شده، از تاریخ ۲۰ آذر تا ۳ بهمن در سراسرکشور طی ۴۴ روز برگزار می‌شود که پذیرندگان می‌توانند با تبدیل امتیازات خود به شانس قرعه کشی در اپلیکیشن سکه از جوایز ارزنده و نفیس به قید قرعه برخوردار گردند.

بالاترین اثربخشی

اقدامات انگیزیشی و تکریم مشتریان در کنار ارایه بهترین خدمات، باعث رونق به‌پرداخت ملت شده به نوعی که شرکت به‌پرداخت ملت در مهرماه امسال، بالاترین میزان شاخص «اثربخشی کارتخوان فروشگاهی» در میان شرکت‌های پرداخت الکترونیک را با عدد ۱.۹۲۲ رقم زد. این شرکت همچنین با کاهش سهم کارتخوان‌های فعال کم‌تراکنش خود به ۸.۳۳ درصد، بهترین عملکرد را در میان شرکت‌های پرداختی در مهرماه گذشته داشته است. بر اساس جدیدترین گزارش سامانه شاپرک، شرکت به‌پرداخت ملت علاوه بر این توفیقات، از بیشترین تعداد ترمینال تراکنش‌دار به ترمینال فعال با نسبت ۸۸.۱ درصد برخوردار بوده است.

کسب رتبه نخست

تاثیر دیگر توجه به مشتری باعث شد تا به‌پرداخت ملت در تداوم روند رشد و توسعه کمی و کیفی خود، موفق به کسب بالاترین رتبه‌ها در جذب مبالغ تراکنش در شبکه پرداخت کشور طی مهرماه امسال شود. شاپرک اعلام کرد؛ این شرکت در مهرماه سال جاری با تحقق سهم ۲۰.۳۶ درصدی از مبلغ تراکنش‌ها، بیشترین سهم در میان شرکت‌های PSP (پرداخت الکترونیک) کشور را به خود اختصاص داد. این دستاورد، حاصل رتبه نخست «به‌پرداخت ملت» در انواع کانال‌ها و ابزار پذیرش تراکنش شامل کارتخوان فروشگاهی، ابزار‌های اینترنتی و ابزار‌های موبایلی بوده است.

پردازش در اوج

به پرداخت ملت در مهرماه موفق شد ۱۸.۶ درصد از مبالغ تراکنش‌های کارتخوان فروشگاهی، ۲۸.۶۵ درصد از مبالغ تراکنش‌های اینترنتی و ۴۴.۷۹ درصد از مبالغ تراکنش‌های موبایلی را در شبکه پرداختی خود پردازش کرده و بالاترین درصد‌ها را در بین ۱۲ شرکت PSP از آن خود کند. گفتنی است؛ بالاترین سهم مبلغی تراکنش‌های خرید نیز در مهرماه ۱۴۰۲ با پوشش ۲۰.۴۵ درصدی به شرکت به‌پرداخت ملت تعلق داشته است.

صعود در رتبه‌بندی جهانی

اتفاق مبارک دیگری که در نتیجه تعامل به پرداخت با مشتریان رقم خورده، کسب رتبه سیزدهم جهانی است به نوعی که بر اساس تازه‌ترین گزارش نشریه بین‌المللی نیلسون‌ریپورت درخصوص عملکرد شرکت‌های برتر پرداخت الکترونیک (PSP) جهان در سال ۲۰۲۲، شرکت به‌پرداخت ملت با یک پله صعود افتخارآمیز نسبت به رده‌بندی سال ۲۰۲۱ رتبه سیزدهم دنیا را به خود اختصاص داد. این رتبه‌بندی نشان‌دهنده تغییرات مثبت و تحول کمی و کیفی در ارائه محصولات و خدمات شرکت به‌پرداخت ملت و عملکرد موفق و درخشان این شرکت است.

پخش مراسم آنلاین

نکته مهمی که در جشنواره ۱+۴۴ صورت می‌گیرد، پخش مراسم و قرعه کشی به صورت آنلاین در پلتفرم آپارات به پرداخت ملت و درج اسامی برندگان در وب سایت رسمی شرکت است. در این جشنواره به قید قرعه به برندگان جوایزی نفیس از جمله کمک هزینه خرید خودروی ۲۰۶، ربع سکه بهار آزادی، کنسول بازی پلی استیشن ۵ (PS۵)، گوشی تلفن همراه، کمک هزینه سفر و جوایز ارزنده دیگر اهدا می‌شود. البته پذیرندگان می‌توانند جهت مشاهده امتیازات خود، اپلیکیشن سکه را از طریق مارکت‌های معتبر نصب و اطلاعات تکمیلی را از طریق وب سایت رسمی شرکت مشاهده کنند.

برچسب: به پرداخت ملتجشنوارهخدماتکورش شرفشاهیمشتری مداری
پست قبلی

نگاه ما باید به سمت بهره‌وری در صنعت نفت باشد (+فیلم)

پست بعدی

اقدام موثر بانک سپه در شناسایی و کمک به نیازمندان واقعی

مطالبمرتبط

اجلاس ملی تجلیل از مدیر شایسته سال
سایر اخبار ویژه

اجلاس ملی تجلیل از مدیر شایسته سال

21 اسفند 1403
نخستین رویداد تخصصی کسب و کار بلاکچین
سایر اخبار ویژه

نخستین رویداد تخصصی کسب و کار بلاکچین

14 اسفند 1403
نائيجي رئيس مدیر عامل باشگاه ورزشی پیکان شد
سایر اخبار ویژه

نائيجي رئيس مدیر عامل باشگاه ورزشی پیکان شد

1 اسفند 1403
Ализаде поздравил с Новым годом
سایر اخبار ویژه

Ализаде поздравил с Новым годом

20 دی 1403
برای انتخاب درمانگر وقت کافی بگذارید
سایر اخبار ویژه

برای انتخاب درمانگر وقت کافی بگذارید

12 آذر 1403
سرمایه گذاری بین المللی بین دو کشو ایران و روسیه
سایر اخبار ویژه

سرمایه گذاری بین المللی بین دو کشو ایران و روسیه

6 مهر 1403

دیدگاهتان را بنویسید لغو پاسخ

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سه × 2 =

توصیه شده

بیمه ملت ظرفیت فتح بازار‌های جدید را دارد

بیمه ملت ظرفیت فتح بازار‌های جدید را دارد

30 آذر 1402
پزشکیان: زنان باید بتوانند نقش اجتماعی خودشان را پس بگیرند

پزشکیان: زنان باید بتوانند نقش اجتماعی خودشان را پس بگیرند

2 تیر 1403

اخبار محبوب

  • مهندس رسول علیپور به عنوان سفیر فناوری اطلاعات موسسه بین المللی سفیران صلح منصوب شد.

    مهندس رسول علیپور به عنوان سفیر فناوری اطلاعات موسسه بین المللی سفیران صلح منصوب شد.

    0 اشتراک گذاری ها
    اشتراک گذاری 0 توییت 0
  • اکران خصوصی مستند آخرین قرار از مرحوم علی انصاری بزرگوار

    0 اشتراک گذاری ها
    اشتراک گذاری 0 توییت 0
  • پروژه های برجسته ساختمانی و تصفیه آب با تکنولوژی روز جهانی

    0 اشتراک گذاری ها
    اشتراک گذاری 0 توییت 0
  • برگزاری همایش تجاری تهران با هدف حمایت از تحکیم و تقویت روابط تجاری و اقتصادی ایران و روسیه

    0 اشتراک گذاری ها
    اشتراک گذاری 0 توییت 0
  • برند جوان SEMPROX یک برند کاملا حرفه ای و مورد تایید در دنیا برای استفاده میباشد

    0 اشتراک گذاری ها
    اشتراک گذاری 0 توییت 0

درباره ما

خبرگزاری ما خود را متعهد به رعایت میثاق اخلاق حرفه‌ای خبرگزاری‌ها می‌داند.

دسته‌ها

  • اجتماعی
  • اقتصادی
  • انرژی
  • بانک
  • بیمه
  • تکنولوژی
  • رنگارنگ
  • سایر اخبار ویژه
  • سیاسی
  • فرهنگی
  • گردشگری
  • هنری
  • ورزشی

خبر های اخیر

  • درخواست بررسی و شفاف سازی فعالیت آراد برندینگ
  • دوستان نامرد و دوستی های بی اساس که در آن در رفاقت خیانت می شود
  • “اسپرچوب” انتخاب اول پروژه‌های دکوراسیون داخلی در کشور

طراحی و اجرا توسط: آریان وب

بدون نتیجه
نمایش همه نتایج
  • صفحه نخست
  • اجتماعی
  • اقتصادی
  • انرژی
  • بانک
  • بیمه
  • تکنولوژی
  • سیاسی
  • فرهنگی
  • هنری
  • ورزشی

طراحی و اجرا توسط: آریان وب

خوش آمدید!

به حساب خود وارد شوید

فراموشی رمز عبور ؟

رمز عبور خود را بازیابی کنید

لطفاً ایمیل یا نام کاربری خود را جهت بازیابی رمز عبور وارد نمایید

وارد شدن