اشتراک
واژه نویس
بدون نتیجه
نمایش همه نتایج
  • صفحه نخست
  • اجتماعی
  • اقتصادی
  • انرژی
  • بانک
  • بیمه
  • تکنولوژی
  • سیاسی
  • فرهنگی
  • هنری
  • ورزشی
  • صفحه نخست
  • اجتماعی
  • اقتصادی
  • انرژی
  • بانک
  • بیمه
  • تکنولوژی
  • سیاسی
  • فرهنگی
  • هنری
  • ورزشی
بدون نتیجه
نمایش همه نتایج
واژه نویس
بدون نتیجه
نمایش همه نتایج
خانه سایر اخبار ویژه

رکوردشکنی وانت ۱۵۱ در تولید و تسخیر بازار

واژه نویس توسط واژه نویس
10 مهر 1402
در سایر اخبار ویژه
0 0
0
رکوردشکنی وانت ۱۵۱ در تولید و تسخیر بازار

“بن رو” با تولید روزانه ۲۵۰ دستگاه، رکوردشکنی وانت ۱۵۱ در تولید و تسخیر بازار را رقم زد.

به گزارش واژه نویس به نقل از پول نیوز، حمل و نقل بار ابعاد گوناگونی دارد. بنابر این برای جابجایی هر میزان بار، به وسیله نقلیه متناسب با آن بار نیازمندیم. به عبارت بهتر برای جابجایی ۲۴ تن بار، به تریلی با ظرفیت ۲۴ تن نیاز داریم، همانگونه که برای جابجایی ۷۰۰ کیلو بار، به وسیله نقلیه‌ای نیاز داریم که ظرفیت جابجایی بار آن به همین میزان باشد. به همین دلیل وسایل نقلیه، متناسب با ظرفیت باری که قرار است جابجا کنند، تعریف و تولید می‌شوند. همانگونه که برای جابجایی ۴۰ مسافر به اتوبوس و برای جابجایی سه مسافر، تاکسی تعریف شده است. البته می‌توان سه مسافر را با اتوبوس جابجا کرده، اما مقرون به صرفه و عاقلانه نیست همانگونه که جابجایی ۷۰۰ کیلو بار با تریلی عاقلانه نیست، مگر آن بسیار حجیم باشد.

انواع وانت با ظرفیت‌های متفاوت

خبرهای مرتبط

اجلاس ملی تجلیل از مدیر شایسته سال

نخستین رویداد تخصصی کسب و کار بلاکچین

بدلیل آنکه میزان و حجم بار، تعیین کننده هزینه حمل است، وانت‌ها نیز در اندازه و ظرفیت‌های گوناگون تولید می‌شوند. البته کرایه حمل نیز در انتخاب وسیله باربری تاثیرگذار است. هنگامی که یک وانت یا کامیونت ظرفیت جابجایی ۴ تن بار را دارد و در مقابل نیز به همان نسبت کرایه حمل مطالبه می‌کند، نمی‌توان و نباید انتظار داشت که بار سبک و کم حجم را به این قبیل وسایل نقلیه داد و انتظار داشت که کرایه حمل مطابق کامیونت دریافت کند. به همین دلیل افراد در انتخاب وسایل نقلیه باربری دقت بیشتری بخرج می‌دهند.

وانتی دوگانه

مساله دیگر آن است که بسیاری از افراد در انتخاب وسیله باربری، انتظاری دوگانه دارند. یعنی توقع دارند هم برایشان بار جابجا کند و هم بتوانند از آن به عنوان وسیله نقلیه‌ای نرم که قابلیت جابجایی مسافر را نیز داشته باشد، استفاده کنند. نکته‌ای که برای بسیاری از مردم در انتخاب وسیله نقلیه اهمیت دارد، داشتن ظاهر مناسب است. با نگاه به وانت‌هایی که در سطح شهر رفت و آمد می‌کنند، متوجه می‌شویم که بسیاری از افراد، آنچنان وانت خود را تزیین می‌کنند که گویی نگاه متفاوتی به آن دارند. بنابر این نگاه به وانت با نگاه به دیگر خودرو‌ها متفاوت است.

رکورد شکنی ۱۵۱

حضور چشمگیر وانت ۱۵۱ در سطح شهر و سهم دوگانه سواری باری که از بازار خودرو بخود اختصاص داده، نشان می‌دهد که این وانت سال‌های بسیاری در خط تولید باقی خواهد ماند، به ویژه آنکه امروزه بخش زیادی از بار‌ها کم حجم و سبک است که می‌تواند با ۱۵۱ جابجا شود. نکته دیگر، کم مصرف بودن ۱۵۱ است. ماهیت پراید از همان روز اول بر کم مصرف بودن استوار بود که پس از گذشته سال‌ها و رفت و آمد در سطح شهر و جاده، عنوان کم استهلاک‌ترین را نیز به خود اختصاص داد. عنوانی که اکنون برای ۱۵۱ به ارمغان گذاشته شده است. اگر قیمت مناسب را نیز به مزیت‌های ۱۵۱ بیفزاییم، متوجه می‌شویم که همین سه گزینه می‌تواند به اندازه‌ای جذابیت ایجاد کند که باعث افزایش متقاضی و بازار فروش شود که افزایش تولید را رقم می‌زند.

افزایش ظرفیت تولید

برای آنکه استدلال منطقی برای این اظهارات داشته باشیم، کافی است به تولید شرکت بن رو توجه کنیم. بنابر آمار اعلام شده، بن رو در سال جاری با افزایش ۳۴ درصدی تولید نسبت به شش ماهه اول سال گذشته، بار دیگر توانست ظرفیت تولید خود را افزایش دهد و از تولید ۲۲۰ دستگاه در روز در ۶ ماه نخست سال جاری، به تولید روزانه ۲۵۰ خودروی وانت ۱۵۱ در ابتدای مهرماه افزایش دهد.

رکورد تولید در کشور

نکته مهم اینجاست که بن رو ۱۵۱ تا چه اندازه توانسته در بازار نقش آفرینی کند. بر اساس آمار رسمی اعلام شده، افزایش تولید ۱۵۱ در شش ماه نخست سال ۱۴۰۲ و استمرار آن، باعث شد تا شرکت بن رو بتواند مقام اول را کسب کند و رکورددار تولید خودروی تجاری سبک کشور شود. این آمار رویکردی دوگانه دارد. اول اینکه بن رو در تولید بسیار توانمند عمل کرده و دوم اینکه، استقبال بازار و تقاضا باعث شده تا دست به افزایش تولید بزنند.

برنامه ریزی برای رکورد شکنی

در این رابطه مدیر عامل شرکت بن رو در خصوص کسب این رکورد تولید گفت: این مهم در سایه برنامه ریزی دقیق و با همت و کوشش تمامی همکاران پر تلاش مجموعه بن رو و همچنین حمایت‌های مدیرعامل گروه خودرو سازی سایپا محقق شده است. مهدی حسین نژاد با اشاره به فرایند برنامه ریزی تولید و مدیریت زمان و کاهش هزینه تولید افزود: در شش ماه سال جاری نسبت به سال گذشته به میزان ۳۴ درصد افزایش تولید و تعداد ۶ هزار و ۶۵۸ دستگاه وانت ۱۵۱ در شرکت بن رو تولید شده است.

برچسب: بن روسایپاکورش شرفشاهیمهدی جسین نژادوانت 151
پست قبلی

۱۵۶ محصول کشاورزی، تحت پوشش بیمه قرار گرفت

پست بعدی

صادرات گیاهان دارویی ارزش آوری بهتری از بشکه نفت می تواند داشته باشد

مطالبمرتبط

اجلاس ملی تجلیل از مدیر شایسته سال
سایر اخبار ویژه

اجلاس ملی تجلیل از مدیر شایسته سال

21 اسفند 1403
نخستین رویداد تخصصی کسب و کار بلاکچین
سایر اخبار ویژه

نخستین رویداد تخصصی کسب و کار بلاکچین

14 اسفند 1403
نائيجي رئيس مدیر عامل باشگاه ورزشی پیکان شد
سایر اخبار ویژه

نائيجي رئيس مدیر عامل باشگاه ورزشی پیکان شد

1 اسفند 1403
Ализаде поздравил с Новым годом
سایر اخبار ویژه

Ализаде поздравил с Новым годом

20 دی 1403
برای انتخاب درمانگر وقت کافی بگذارید
سایر اخبار ویژه

برای انتخاب درمانگر وقت کافی بگذارید

12 آذر 1403
سرمایه گذاری بین المللی بین دو کشو ایران و روسیه
سایر اخبار ویژه

سرمایه گذاری بین المللی بین دو کشو ایران و روسیه

6 مهر 1403

دیدگاهتان را بنویسید لغو پاسخ

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پنج × 1 =

توصیه شده

مبارک به عشق کریسمس

مبارک به عشق کریسمس

11 دی 1402
گام های استوار سایپا در مسیر حمایت از دانش بنیان

گام های استوار سایپا در مسیر حمایت از دانش بنیان

27 آذر 1402

اخبار محبوب

  • مهندس رسول علیپور به عنوان سفیر فناوری اطلاعات موسسه بین المللی سفیران صلح منصوب شد.

    مهندس رسول علیپور به عنوان سفیر فناوری اطلاعات موسسه بین المللی سفیران صلح منصوب شد.

    0 اشتراک گذاری ها
    اشتراک گذاری 0 توییت 0
  • اکران خصوصی مستند آخرین قرار از مرحوم علی انصاری بزرگوار

    0 اشتراک گذاری ها
    اشتراک گذاری 0 توییت 0
  • پروژه های برجسته ساختمانی و تصفیه آب با تکنولوژی روز جهانی

    0 اشتراک گذاری ها
    اشتراک گذاری 0 توییت 0
  • برگزاری همایش تجاری تهران با هدف حمایت از تحکیم و تقویت روابط تجاری و اقتصادی ایران و روسیه

    0 اشتراک گذاری ها
    اشتراک گذاری 0 توییت 0
  • برند جوان SEMPROX یک برند کاملا حرفه ای و مورد تایید در دنیا برای استفاده میباشد

    0 اشتراک گذاری ها
    اشتراک گذاری 0 توییت 0

درباره ما

خبرگزاری ما خود را متعهد به رعایت میثاق اخلاق حرفه‌ای خبرگزاری‌ها می‌داند.

دسته‌ها

  • اجتماعی
  • اقتصادی
  • انرژی
  • بانک
  • بیمه
  • تکنولوژی
  • رنگارنگ
  • سایر اخبار ویژه
  • سیاسی
  • فرهنگی
  • گردشگری
  • هنری
  • ورزشی

خبر های اخیر

  • درخواست بررسی و شفاف سازی فعالیت آراد برندینگ
  • دوستان نامرد و دوستی های بی اساس که در آن در رفاقت خیانت می شود
  • “اسپرچوب” انتخاب اول پروژه‌های دکوراسیون داخلی در کشور

طراحی و اجرا توسط: آریان وب

بدون نتیجه
نمایش همه نتایج
  • صفحه نخست
  • اجتماعی
  • اقتصادی
  • انرژی
  • بانک
  • بیمه
  • تکنولوژی
  • سیاسی
  • فرهنگی
  • هنری
  • ورزشی

طراحی و اجرا توسط: آریان وب

خوش آمدید!

به حساب خود وارد شوید

فراموشی رمز عبور ؟

رمز عبور خود را بازیابی کنید

لطفاً ایمیل یا نام کاربری خود را جهت بازیابی رمز عبور وارد نمایید

وارد شدن