اشتراک
واژه نویس
بدون نتیجه
نمایش همه نتایج
  • صفحه نخست
  • اجتماعی
  • اقتصادی
  • انرژی
  • بانک
  • بیمه
  • تکنولوژی
  • سیاسی
  • فرهنگی
  • هنری
  • ورزشی
  • صفحه نخست
  • اجتماعی
  • اقتصادی
  • انرژی
  • بانک
  • بیمه
  • تکنولوژی
  • سیاسی
  • فرهنگی
  • هنری
  • ورزشی
بدون نتیجه
نمایش همه نتایج
واژه نویس
بدون نتیجه
نمایش همه نتایج
خانه سایر اخبار ویژه

بانک سینا بدنبال تسخیر بازار‌ها

واژه نویس توسط واژه نویس
3 بهمن 1402
در سایر اخبار ویژه
0 0
0
بانک سینا بدنبال تسخیر بازار‌ها

همایش آموزشی نظام بازاریابی با حضور اساتید و صاحب نظران از سوی بانک سینا برگزار شد.

به گزارش واژه نویس به نقل از پول نیوز، مدتهاست کسب و کار به یک علم تبدیل شده و کسانی در این عرصه موفق هستند که مجموعه خود را به علوم روز مجهز کرده اند. حرکت‌های سنتی، رفتار‌های سلیقه‌ای و رویکرد‌های قدیمی پاسخگو نیست و چنانچه کارآفرین یا کارفرمایی بخواهد از علوم روز غافل بماند، نه تنها موفق نخواهد شد، بلکه با چالش‌های جدی رو به رو می‌شود.

بازاریابی در مقیاس دانشگاهی

خبرهای مرتبط

اجلاس ملی تجلیل از مدیر شایسته سال

نخستین رویداد تخصصی کسب و کار بلاکچین

نگاه سنتی باعث می‌شود مجموعه در حد و اندازه سنتی باقی بماند و بروز شدن می‌تواند محصولات تولید شده را در عرصه‌های جهانی مطرح کند. امروزه با ورود فناوری‌های روز، عرصه کسب و کار گسترده شده و برای آنکه بتوان از خدمات و توانمندی‌ها درآمد بیشتری کسب کرد، باید با روش‌های جدید بازاریابی آشنا شد و از آن‌ها بهره گرفت. بازاریابی به اندازه‌ای اهمیت دارد که در بسیاری از رشته‌های تحصیلی حتی در اندازه دو واحد تدریس می‌شود تا دانشجویان در جریان این امر مهم قرار گیرند، اما کار بدین جا تمام نمی‌شود و بازاریابی به رشته دانشگاهی تبدیل شده و فارغ التحصیلانی در رتبه‌های ارشد و دکترای بازاریابی عرض اندام می‌کنند.

ضرورت بدست آوردن بازار‌ها

بازاریابی برای آن اهمیت دارد که بتوان در دیگر بازار‌ها حضور یافت. بازاریابی مشخص می‌کند که مدیریت باید از محدوده‌ها خارج شود و در عرصه‌ها حضور یابد. برای بازار یابی تفاوتی نمی‌کند که محصولش را در یک روستا بفروشد، در کلانشهر حضور داشته باشد یا بازار‌های جهانی را تسخیر کند، هدف بازاریابی فروش و کسب درامد است، هدفی که برای رسیدن به آن باید تلاش کرد و البته درک داشت.

سینا بدنبال بازاریابی

بازاریابی به اندازه‌ای گسترده است که در محدوده یک شغل نمی‌گنجد. بازاریابی می‌تواند در تمامی عرصه‌ها نقش آفرینی کند و تاثیرگذار باشد. یکی از عرصه‌های کسب و کار، نظام بانکی است. با تشکیل بانک‌های متعدد، رقابت در عرصه بانک نیز قوت گرفته و برای آنکه مشتریان را به سوی بانک جلب و جذب کرد، باید درک درستی از بازاریابی داشت. بانک سینا با درک درست از این موضوع، همایش آموزشی نظام بازاریابی را برگزار کرد. این همایش با محوریت مباحث «هدفمندی بازاریابی»، «بازاریابی زنجیره‌ای»، «هوشمندی در تخصیص منابع»، «فروش بهره‌ور»، «بازاریابی جذب» و در نهایت «سودآوری» از طریق اساتید و مدرسان حوزه بازاریابی و فروش با نظارت معاونت برنامه‌ریزی و توسعه کسب‌وکار برگزار شد.

بازاریابی منطبق بر تکنیک

از آنجا که بازاریابی به افراد توانمند و روش‌های جدید نیاز دارد، مدیرعامل بانک سینا با تأکید بر اهمیت نظام بازاریابی و استفاده از نیرو‌های خلّاق در این حوزه، طرح بازاریابی را پیشران طرح راهبردی کسب‌وکار بانک دانست. غلامرضا فتحعلی با بیان اینکه بازاریابی مؤثر باید منطبق بر تکنیک‌ها و قابلیت‌های مورد نیاز فضای کسب‌و کاری باشد گفت: تمام کارکنان دوایر بازاریابی بانک سینا، باید حضور فعّال و اثرگذاری در فعالیت‌های اقتصادی بانک داشته باشند و با درک قابلیت‌ها و ظرفیت‌های موجود، در حوزه‌هایی که بانک حضور کمرنگی دارد، آن را شناسایی و تقویت کنند. فتحعلی با اشاره به ضرورت استفاده از افراد باتجربه و کارآزموده در دوایر بازاریابی مناطق، افزود: بازاریابی فعّال، انتقال دانش و ایده‌های جدید است و لازم است تا کارشناسان بازاریابی با درک صحیح از فرصت‌های بانک، به دنبال ارائه محصولات و معرفی آن‌ها به گروه‌های هدف باشند.

ضرورت تحول در بازاریابی

مدیرعامل بانک سینا با تاکید بر اینکه در شرایط رقابتی امروز لازم است تغییرات اساسی در روش‌های بازاریابی، مدیریتی و رفتار با مشتری ایجاد شود گفت: بانکی موفق خواهد بود که منطبق بر تکنیک‌های جدید و با ابتکار عمل، منابع ارزان‌قیمت بیشتری جذب کند. وی با اشاره به بازاریابی نوین گفت: با استفاده از ابزار‌های جدید و تغییر رویکرد در بازاریابی، می‌توانیم سطح بهره‌وری بانک را بالا ببریم و با توسعه نظام بازاریابی، موجبات سوددهی بیشتر بانک را فراهم آوریم. فتحعلی لازمه موفقیت و کسب دستاورد‌های جدید در بانک سینا را تقویت طرح بازاریابی برشمرد و گفت: برای حصول موفقیت‌های بیشتر، تجهیزات و زیرساخت‌های مورد نیاز برای تبدیل سریع ایده به محصول فراهم شده است.

سیاستگذاری آینده

مدیرعامل بانک سینا با اشاره به سیاست‌های عملیاتی بانک سینا در سال آینده، افزود: یکی از سیاست‌ها و اولویت‌های اصلی این بانک در ادامه مسیر، حرکت به سمت ارائه خدمات مشاوره‌ای و راه‌اندازی سوپرمارکت‌های مالی در شعب است و این موضوع در دستور کار بانک قرار گرفته است. وی نظارت مستمر در تخصیص منابع را یکی از عوامل مهم و بنیادی در نظام بازاریابی دانست و در ادامه با اشاره به اهداف و استراتژی‌های بانک در طرح تحول سه ساله، خواستار تلاش مضاعف کلیه کارکنان در جهت تحقق اهداف این طرح شد.

برچسب: بازاریابیبانک سینادانشگاهکسب و کارکورش شرفشاهی
پست قبلی

اخبار بیمه دی (+فیلم)

پست بعدی

ساخت و تحویل بیمارستان 112 تختخوابی فوق تخصصی کودکان توسط پالایشگاه بندرعباس در راستای مسئولیت های اجتماعی (+فیلم)

مطالبمرتبط

اجلاس ملی تجلیل از مدیر شایسته سال
سایر اخبار ویژه

اجلاس ملی تجلیل از مدیر شایسته سال

21 اسفند 1403
نخستین رویداد تخصصی کسب و کار بلاکچین
سایر اخبار ویژه

نخستین رویداد تخصصی کسب و کار بلاکچین

14 اسفند 1403
نائيجي رئيس مدیر عامل باشگاه ورزشی پیکان شد
سایر اخبار ویژه

نائيجي رئيس مدیر عامل باشگاه ورزشی پیکان شد

1 اسفند 1403
Ализаде поздравил с Новым годом
سایر اخبار ویژه

Ализаде поздравил с Новым годом

20 دی 1403
برای انتخاب درمانگر وقت کافی بگذارید
سایر اخبار ویژه

برای انتخاب درمانگر وقت کافی بگذارید

12 آذر 1403
سرمایه گذاری بین المللی بین دو کشو ایران و روسیه
سایر اخبار ویژه

سرمایه گذاری بین المللی بین دو کشو ایران و روسیه

6 مهر 1403

دیدگاهتان را بنویسید لغو پاسخ

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دو + 19 =

توصیه شده

مرهم بیمه دی بر زخم‌های شیرآلات طوفان فلز

مرهم بیمه دی بر زخم‌های شیرآلات طوفان فلز

3 بهمن 1402
تحریم روسیه فرصت برای ایران

تحریم روسیه فرصت برای ایران

10 مهر 1403

اخبار محبوب

  • مهندس رسول علیپور به عنوان سفیر فناوری اطلاعات موسسه بین المللی سفیران صلح منصوب شد.

    مهندس رسول علیپور به عنوان سفیر فناوری اطلاعات موسسه بین المللی سفیران صلح منصوب شد.

    0 اشتراک گذاری ها
    اشتراک گذاری 0 توییت 0
  • اکران خصوصی مستند آخرین قرار از مرحوم علی انصاری بزرگوار

    0 اشتراک گذاری ها
    اشتراک گذاری 0 توییت 0
  • پروژه های برجسته ساختمانی و تصفیه آب با تکنولوژی روز جهانی

    0 اشتراک گذاری ها
    اشتراک گذاری 0 توییت 0
  • برگزاری همایش تجاری تهران با هدف حمایت از تحکیم و تقویت روابط تجاری و اقتصادی ایران و روسیه

    0 اشتراک گذاری ها
    اشتراک گذاری 0 توییت 0
  • برند جوان SEMPROX یک برند کاملا حرفه ای و مورد تایید در دنیا برای استفاده میباشد

    0 اشتراک گذاری ها
    اشتراک گذاری 0 توییت 0

درباره ما

خبرگزاری ما خود را متعهد به رعایت میثاق اخلاق حرفه‌ای خبرگزاری‌ها می‌داند.

دسته‌ها

  • اجتماعی
  • اقتصادی
  • انرژی
  • بانک
  • بیمه
  • تکنولوژی
  • رنگارنگ
  • سایر اخبار ویژه
  • سیاسی
  • فرهنگی
  • گردشگری
  • هنری
  • ورزشی

خبر های اخیر

  • درخواست بررسی و شفاف سازی فعالیت آراد برندینگ
  • دوستان نامرد و دوستی های بی اساس که در آن در رفاقت خیانت می شود
  • “اسپرچوب” انتخاب اول پروژه‌های دکوراسیون داخلی در کشور

طراحی و اجرا توسط: آریان وب

بدون نتیجه
نمایش همه نتایج
  • صفحه نخست
  • اجتماعی
  • اقتصادی
  • انرژی
  • بانک
  • بیمه
  • تکنولوژی
  • سیاسی
  • فرهنگی
  • هنری
  • ورزشی

طراحی و اجرا توسط: آریان وب

خوش آمدید!

به حساب خود وارد شوید

فراموشی رمز عبور ؟

رمز عبور خود را بازیابی کنید

لطفاً ایمیل یا نام کاربری خود را جهت بازیابی رمز عبور وارد نمایید

وارد شدن