اشتراک
واژه نویس
بدون نتیجه
نمایش همه نتایج
  • صفحه نخست
  • اجتماعی
  • اقتصادی
  • انرژی
  • بانک
  • بیمه
  • تکنولوژی
  • سیاسی
  • فرهنگی
  • هنری
  • ورزشی
  • صفحه نخست
  • اجتماعی
  • اقتصادی
  • انرژی
  • بانک
  • بیمه
  • تکنولوژی
  • سیاسی
  • فرهنگی
  • هنری
  • ورزشی
بدون نتیجه
نمایش همه نتایج
واژه نویس
بدون نتیجه
نمایش همه نتایج
خانه سایر اخبار ویژه

حرکت پرشتاب بانک سینا در مسیر مشتری مداری

واژه نویس توسط واژه نویس
25 آذر 1402
در سایر اخبار ویژه
0 0
0
حرکت پرشتاب بانک سینا در مسیر مشتری مداری

فتحعلی از در دسترس قرار گرفتن باشگاه مشتریان در ابتدای دی‌ماه خبرداد تا شاهد حرکت پرشتاب بانک سینا در مسیر مشتری مداری باشیم.

به گزارش واژه نویس به نقل از پول نیوز، رقابت در عرصه‌های گوناگون اقتصادی حرف اول را می‌زند و آنچه بیش از همیشه اهمیت دارد، جلب و جذب مشتری است. آموزش‌های بازاریابی حکایت از آن دارد که بدون مشتری نمی‌توان به اهداف تعیین شده دست یافت. هرچقدر که سرمایه گذاری و برنامه ریزی در یک بنگاه اقتصادی با جدیت و گستردگی بیشتری صورت گرفته باشد، چنانچه مشتری نباشد یا کم باشد، گردش اقتصادی صورت نخواهد گرفت و به تبع آن رونق و توسعه شکل نخواهد گرفت.

تامین نیاز‌ها و سلیقه‌ها

خبرهای مرتبط

اجلاس ملی تجلیل از مدیر شایسته سال

نخستین رویداد تخصصی کسب و کار بلاکچین

بانک سینا با درک درست از این واقعیت مهم اقتصادی، تعامل و ارتباط مستقیم دو سویه را با مشتریان تعریف کرده و با جدیت بدنبال اجرایی کردن آنهاست. در این رابطه غلامرضا فتحعلی بر ایجاد و دستیابی به راهکاری تاکید کرد که بتواند تأمین‌کننده نیاز‌ها و سلائق گروه‌های مشتریان باشد. اما نکته مهم اینجاست که چگونه می‌توان از این سلایق با خبر شد. بی شک تا زمانی که نسبت به این سلیقه‌ها آگاهی نداشته باشیم، نمی‌توانیم نسبت به گام برداشتن در مسیر این سلایق حرکت کنیم.

تعامل فعالانه ضرورت

نکته مهم در جلب و جذب مشتری، تنها شناخت نیاز‌های مشتری نیست، بلکه باید به این تفاهم رسید که این نیاز‌ها تا چه اندازه معقول است و آیا می‌توان این نیاز‌ها را برآورده کرد. برای این مهم باید نیاز‌ها با توانمندی‌ها همخوانی داشته باشد، در نتیجه باید نیاز‌های مشتری با توانمندی‌های خدمات دهنده مطابقت داشته باشد. به عبارت بهتر باید بدانیم تا چه اندازه خواسته‌ها معقول است. برای رسیدن به این نقطه، نیاز به تعامل دوسویه داریم. در این رابطه مدیرعامل بانک سینا با تاکید بر در نظر گرفتن نگاه جدید کسب‌کاری گفت: به عنوان یک بانک تجاری باید بتوانیم با مشتریان به صورت فعالانه تعامل کنیم

ایجاد باشگاه

برای آنکه تعامل دوسویه برقرار شود، باید در فضای گفتمانی، خواسته‌ها مطرح وتوانمندی‌ها ارایه شود تا چنانچه خواسته‌های مشتری منطقی نیست یا بانک باید سطح توانمندی خود را بالا ببرد، این موضوع تایید شود. با توجه به رونق گرفتن فضای مجازی، بهترین فضا در قالب باشگاه مشتریان شکل می‌گیرد که امروزه این مهم در بسیاری از مسوسسات تعریف شده است. مدیرعامل بانک سینا نیز چنین فضایی را تعریف کرده و در خصوص راه‌اندازی «باشگاه مشتریان بانک سینا» گفت: با وجود فعالیت چندین ساله بانک در حوزه بانکداری، متأسفانه در بحث باشگاه مشتریان کم‌فروغ بودیم و توجه ویژه به حوزه باشگاه مشتریان و بالابردن سطح وفاداری مشتریان نداشتیم.

شناسایی سطح انتظارات

فتحعلی در خصوص راه اندازی و کارآمدی باشگاه مشتریان گفت: باشگاه مشتریان بانک سینا از ابتدا دی‌ماه در دسترس گروه‌های مشتریان خواهد بود و امیدواریم از این طریق بتوانیم به صورت متمرکز، مداوم و دامنه‌دار ارتباط خوب و منطقی با مشتریان داشته باشیم تا سطح انتظارات، ذائقه و نوع نگاه آن‌ها را نسبت به بانک بسنجیم و در فرآیند شخصی‌سازی محصولات و خدمات بانک سینا، به نحوی شایسته و مطلوب عمل کنیم.

تعیین سطح وفاداری

نکته بسیار مهمی که در خصوص راه اندازی باشگاه مشتریان قابل تامل است، تعیین سطح وفاداری است. اینکه یک مشتری تا چه اندازه از امکانات بانک استفاده می‌کند، بیانگر سطح وفاداری است. اگر یک مشتری تسهیلات خود را از یک بانک دریافت می‌کند، اما سپرده گذاری را در بانک دیگری صورت داده، جای تاسف و تعجب دارد، اما تاسف کافی نیست، بلکه باید دلایل آن بررسی شود تا چنانچه اشکالی در هر بخش وجود دارد، نسبت به رفع آن اقدام شود که باشگاه مشتریان می‌تواند بسیار تاثیرگذار باشد.

ضرورت معرفی بیشتر باشگاه

اگرچه باشگاه مشتریان اهمیت ویژه‌ای دارد، اما مهم اینجاست که مشتریان بدانند در این باشگاه چه کار‌هایی می‌توانند انجام دهند و چه خدماتی در این باشگاه صورت می‌گیرد. بنابر این باید ظرفیت‌های این باشگاه به صورت جامع اطلاع رسانی شود که اکنون فرصت خوبی برای این اطلاع رسانی است. بانک سینا می‌تواند در یک نشست خبری یا به اشکال گوناگون دیگر نسبت به این مهم اطلاع رسانی کند.

برچسب: باشگاه مشتریانبانک سینابنگاه اقتصادیکورش شرفشاهیمشتری مداری
پست قبلی

بیست و چهارمین نمایشگاه دستاوردهای پژوهش فناوری و فن بازار در مصلی امام خمینی برگزار شد

پست بعدی

افزایش 102 درصدی و 298 میلیارد تومانی سود خالص بیمه دی در شش ماهه نخست سال 1402

مطالبمرتبط

اجلاس ملی تجلیل از مدیر شایسته سال
سایر اخبار ویژه

اجلاس ملی تجلیل از مدیر شایسته سال

21 اسفند 1403
نخستین رویداد تخصصی کسب و کار بلاکچین
سایر اخبار ویژه

نخستین رویداد تخصصی کسب و کار بلاکچین

14 اسفند 1403
نائيجي رئيس مدیر عامل باشگاه ورزشی پیکان شد
سایر اخبار ویژه

نائيجي رئيس مدیر عامل باشگاه ورزشی پیکان شد

1 اسفند 1403
Ализаде поздравил с Новым годом
سایر اخبار ویژه

Ализаде поздравил с Новым годом

20 دی 1403
برای انتخاب درمانگر وقت کافی بگذارید
سایر اخبار ویژه

برای انتخاب درمانگر وقت کافی بگذارید

12 آذر 1403
سرمایه گذاری بین المللی بین دو کشو ایران و روسیه
سایر اخبار ویژه

سرمایه گذاری بین المللی بین دو کشو ایران و روسیه

6 مهر 1403

دیدگاهتان را بنویسید لغو پاسخ

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

11 + شش =

توصیه شده

رشد 71 درصدی امضای الکترونیکی، گامی بلند در تسهیل تجارت الکترونیکی

رشد 71 درصدی امضای الکترونیکی، گامی بلند در تسهیل تجارت الکترونیکی

16 دی 1403
قدرت‌نمایی بانک ایران زمین در بازار سرمایه

قدرت‌نمایی بانک ایران زمین در بازار سرمایه

25 آذر 1402

اخبار محبوب

  • مهندس رسول علیپور به عنوان سفیر فناوری اطلاعات موسسه بین المللی سفیران صلح منصوب شد.

    مهندس رسول علیپور به عنوان سفیر فناوری اطلاعات موسسه بین المللی سفیران صلح منصوب شد.

    0 اشتراک گذاری ها
    اشتراک گذاری 0 توییت 0
  • اکران خصوصی مستند آخرین قرار از مرحوم علی انصاری بزرگوار

    0 اشتراک گذاری ها
    اشتراک گذاری 0 توییت 0
  • پروژه های برجسته ساختمانی و تصفیه آب با تکنولوژی روز جهانی

    0 اشتراک گذاری ها
    اشتراک گذاری 0 توییت 0
  • برگزاری همایش تجاری تهران با هدف حمایت از تحکیم و تقویت روابط تجاری و اقتصادی ایران و روسیه

    0 اشتراک گذاری ها
    اشتراک گذاری 0 توییت 0
  • برند جوان SEMPROX یک برند کاملا حرفه ای و مورد تایید در دنیا برای استفاده میباشد

    0 اشتراک گذاری ها
    اشتراک گذاری 0 توییت 0

درباره ما

خبرگزاری ما خود را متعهد به رعایت میثاق اخلاق حرفه‌ای خبرگزاری‌ها می‌داند.

دسته‌ها

  • اجتماعی
  • اقتصادی
  • انرژی
  • بانک
  • بیمه
  • تکنولوژی
  • رنگارنگ
  • سایر اخبار ویژه
  • سیاسی
  • فرهنگی
  • گردشگری
  • هنری
  • ورزشی

خبر های اخیر

  • انتصاب مهدی افسری به عنوان مشاور اتاق اصناف ایران
  • کتاب سوگواری محرم اثر از آیین تا معنا از پدر صلح ایران
  • چشم‌انداز تجارت ۱۰ میلیارد دلاری ایران و روسیه تا سال ۲۰۲۹

طراحی و اجرا توسط: آریان وب

بدون نتیجه
نمایش همه نتایج
  • صفحه نخست
  • اجتماعی
  • اقتصادی
  • انرژی
  • بانک
  • بیمه
  • تکنولوژی
  • سیاسی
  • فرهنگی
  • هنری
  • ورزشی

طراحی و اجرا توسط: آریان وب

خوش آمدید!

به حساب خود وارد شوید

فراموشی رمز عبور ؟

رمز عبور خود را بازیابی کنید

لطفاً ایمیل یا نام کاربری خود را جهت بازیابی رمز عبور وارد نمایید

وارد شدن